بليط هواپيماي لنكاوي

۴ بازديد

بليط هواپيماي لنكاوي

جزيره اي زيبا و جذاب در مالزي كه مقصد گردشگري محبوب در  بين مسافران و گردشگران است . لنكاوي در واقع مجمع الجزاير لنكاوي است كه اه صورتي تقريبي از صد جزيره تشكيل شده است. به همين دليل است كه بليط هواپيماي لنكاوي در بسياري از تور ها و آژانس هاي مسافرتي به فروش مي رسد. لنكاوي را در زبان محاوره مالايي و محلي مالزي با معني عقاب قهوه اي شناخته مي شود.  با تهيه بليط لنكاوي مي توانيد لحظاتي فراموش نشدني را در اين شهر تجربه كنيد .

آشنايي با شهر لنكاوي

نفرين ماهسوري يكي از افسانه هايي است كه با اين جزيره ها همواره همراه است . در واقع نفرين زني با اسم “ماهسوري” است كه به مدت دو قرن مردم جزيره را در بر گرفته است . در اوايل 1900  لنكاوي در استسما انگلستان بود ، اما در دوران جنگ جهاني دوم ، تايلند تا حدودي  استقلال لنكاوي كسب كرد ، اما با گذشت زمان در اواسط 1900 منطقه كماكان جزء مستعمره‌ هاي بريتانيا به شمار مي آمد .  نخستين بوميان منطقه علاوه‌ بر ماهيگيري ، ملوان هم بودند كه اين ملوان ها اكثراً دزدان دريايي بودند و از اهالي جنوبي‌ترين شبه‌ جزيره مالايا به شمار مي آمدند . به همين دليل است كه لنكاوي در تاريخ در بين مردم به سكونتگاه دزدان دريايي شهرت دارد  اما در سال‌هاي ۱۹۴۶-۱۹۴۵ بريتانيا تقريبا موفق شد تا جزيره را از وجود دزدان دريايي پاك كند .

  • زبان رسمي: مالايي
  • واحد پول: رينگيت
  • كد كشور: +۶۰
  • اختلاف ساعت با تهران: ۴ ساعت و نيم از تهران جلوتر است.
  • شماره‌هاي اضطراري:
  • پليس و آمبولانس: ۹۹۹
  • آتش‌نشاني و امداد و نجات ۹۹۴
  • فرودگاه‌هاي بين‌المللي: فرودگاه بين المللي لنكاوي

آشنايي با شهر لنكاوي

وضعيت آب و هوايي لنكاوي

 موقعيت جغرافيايي و محصور شدن لنكاوي با سرزمين هاي مالزي دليل آب و هواي معتدل و گرم اين مناطق مي باشد. در روز هاي گرم سال دماي هوا به ۳۱ تا ۳۴ درجه سانتي‌گراد هم مي رسد و در روز هاي سرد سال نيز ميانگين دماي هوا بين ۲۳ تا ۲۴ درجه سانتي‌گراد مي‌ باشد. با تهيه بليط هواپيماي لنكاوي مي توانيد از آب وهواي معتدل اين جزاير لذت ببريد .

بهترين زمان سفر به لنكاوي

اغلب اوقات شرايط آب و هوايي مساعد و معتدلي در اين جزاير حاكم است به همين دليل چندان تفاوتي ندارد كه در چه فصلي قصد سفر به لنكاوي را داريد ، فصل هاي سيزن در ماه هاي ژانويه تا مارس بهترين فصل ها براي سفر به اين مجمع الجزاير است؛ در واقع اين ماه ها در لنكاوي فصل داغ براي مسافران به شمار مي رود و اغلب تور ها و بليط هواپيماي لنكاوي براي اين ماه هاست و به همين علت مسافران زيادي در اين زمان به اين شهر سفر مي كنند. براي تجربه آب و هواي عالي در اين ماه ها بليط هواپيماي لنكاوي را تهيه كنيد .

فرودگاه هاي بين المللي لنكاوي

فرودگاه بين المللي لنكاوي (IATA: LGK, ICAO: WMKL)  در جزيره ي بدون گمرك لنكاوي در ايالت كداح مالزي واقع شده است . اين فرودگاه بين المللي در پادانگ ماتسيرات (Padang Matsirat) قرار دارد كه در 25 دقيقه اي  مركز شهر كواه (Kuah) قرار دارد. مدت زمان پرواز از كوالالامپور به اين فرودگاه يك ساعت است.

 يكي از مكان هاي برگزاري نمايشگاه بين المللي دريايي و فضايي لنكاوي (LIMA)  است ؛  رويداد هاي بين المللي براي صنعت هوانوردي و هوافضا در اين نمايشگاه ها برگزار مي شود كه براي عموم آزاد است و با تهيه بليط هواپيماي لنكاوي مي توانيد از اين نمايشگاه ها ديدن كنيد.

فرودگاه هاي بين المللي لنكاوي

مدارك لازم براي خريد بليط هواپيماي لنكاوي

  • پاسپورتي كه تاريخ انقضاش حداقل سه ماه بعد از پايان سفرتون باشه
  • شناسنامه
  • فرم ويزاي مالزي بصورت كاغذي و يا آنلاين پر كرده و ارسال كنيد. در اين فرم سوالاتي مربوط به مسافر و هدف سفرش وجود دارد.
  • مداركي دال بر دانشجو و يا شاغل بودن فرد در كشور خود را بايد ارائه دهيد .
  • مدارك نشان دهنده توانايي مالي مثل حساب بانكي، سند ملكي، اوراق سهام و … .
  • عكس ديجيتالي يا چاپي. سفارتخونه ها معمولا روي جديد بودن عكس و بدون روتوش بودن اون تاكيد دارن.
  • رزرو پرواز رفت و برگشت به كشور و در مواردي خريد بليط قطعي.
  • دعوتنامه از شخص يا شركت در كشور مقصد و يا رزرو هتل براي مدت اقامت و در مواردي رزرو قطعي هتل
  • بيمه مسافرتي

قيمت بليط هواپيماي لنكاوي

قيمت بليط لنكاوي به مشخصه ها و پارامتر هاي بسياري مربوط است كه از اين پارامتر ها مي توان به فصل بليط لنكاوي  و نوع پرواز بليط ارزان لنكاوي و يك طرفه و دو طرفه بودن بليط هواپيماي لنكاوي و در نهايت تعداد روز هاي بليط رفت و برگشت بليط لنكاوي اشاره كرد كه همه اين المان ها در قيمت بليط هواپيماي لنكاوي موثر است . قيمت بليط لنكاوي از 1800000 تومان شروع شده و تا 5800000 هم افزايش  مي يابد .

انواع ويزا هاي كشور مالزي

  • ويزاي توريستي : اين نوع ويزا براي اتباع ايراني در فرودگاه مالزي صادر مي شود و اعتبار 14 روزه دارد .
  • ويزاي اجتماعي : با دعوتنامه شركت و يا شخصي در مالزي مي توانيد اين ويزا را دريافت كنيد و داراي اعتبار بين 2 تا 6 ماه است .
  •  ويزاي تحصيلي : فقط جهت تحصيل در مالزي اين ويزا صادر مي شود و اجازه ي كار نداريد و  اين ويزا اعتبار  1 سال دارد ولي امكان تمديد تا پايان دوره تحصيل در مالزي را به شما مي دهد.
  • ويزاي كاري : اين ويزا به 2 صورت ارائه مي شود با تاسيس شركت در مالزي و يا كار در شركتي كه شما را ضمانت كند اين ويزا 1 يا 2 ساله صادر مي شود و اين ويزا امكان كار و تحصيل و خريد و فروش را به شما مي دهد.
  • ويزاي ترانزيت : زماني كه قصد ورود به مالزي را نداريد و از طريق فرودگاه مالزي مي توانيد به سفر خود ادامه دهيد.

انواع ويزا هاي كشور مالزي

جاذبه هاي گردشگري در تور لنكاوي

آبشارهاي تلاگا توجو

از جاذبه هاي لنكاوي مي توان به  آبشار هاي تلاگا توجو اشاره كرد كه طرفداران زيادي  دارد و در ميان مردم محلي به خانه جن معروف است .اين آبشار ها به آبشار هاي هفت چشمه نيز معروف هستند و  دليل  اين نام گذاري ۷ آبگير طبيعي متصل به هم است كه از ۷ آبشار جدا در گونونگ مات سينكانگ سرچشمه مي گيرد.  شنا در آب و يا پياده روي در شيب تند آبشار از جاذبه هايي است گردشگران را به خود جذب مي كند و آن ها بليط هواپيماي لنكاوي را تهيه مي كنند .

ميدان عقاب لنكاوي

قبلا گفته شد كه به لنكاوي در زبان محلي عقاب قهوه اي نيز مي گويند . به همين دليل  جاذبه ي اصلي  اين شهر مسجمه بزرگي از عقاب است كه در ميداني در جزيره لنكاوي واقع شده است . از ويژگي هاي اين ميدان مي توان درياچه به همراه پل ها ، گذرگاه هاي مسقف، غذاخوري ها اشاره كرد كه همه اين ها باعث شده كه چشم اندازي زيبا در اين ميدا به وجود بيايد .براي بازديد از اين ميدان با شكوه بليط هواپيماي لنكاوي را تهيه كنيد.

  • آدرس: مالزي – لنكاوي Kuah Jetty، Kedah

مجموعه  Art In Paradise

بامزه ترين و باحال ترين جاذبه ي جزيره لنكاوي اين مجموعه است كه گردشگران براي بازديد ار آن بليط هواپيماي لنكاوي تهيه مي كنند . در اين مجموعه نقاشي هاي سه بعدي تهيه شده است كه با رفتن به اين مجموعه عكس هاي خاطره انگيز و جالبي را از خود و همراهانتان تهيه كنيد. براي بازديد از اين مجموعه ويژه بليط هواپيماي لنكاوي را تهيه كنيد .

  • آدرس: مالزي – لنكاوي The Oriental Village ،Burau Ba

پارك تامان لاگندا لنكاوي

 در منطقه اي در نزديكي كوآجتي اين پارك فرم خاص و ويژه ي خود كه به صورت سنتي است قرار دارد . يك موزه در فضاي باز كه رو به اسكله كوآ است در اين منطقه وجود دارد ، و در اين موزه ۱۷ مجسمه رنگي با الهام از افسانه هاي لانكاوي قرار داده شده است كه با تهيه بليط لنكاوي مي  توانيد از اين موزه فراموش نشدني بازديد كنيد. اين پارك از جاذبه هاي توريستي و گردشگري محبوب است زيرا قيمت مناسب ورودي اين پارك است و به همين دليل خانواده هاي زيادي با تور مالزي و تهيه بليط هواپيماي لنكاوي به اين پارك مي روند . ساعت كار در اين پارك از 9 تا 19 است .

تله كابين لنكاوي

مسافران در ۱۵ دقيقه به بالاي كوه مات سينكانگ با تله كابين سفر مي كنند كه از بالاي اين كوه مي توان جنگل ها، جزيره هاي كوچك و آبشار هاي لنكاوي را  به صورت واضح  مشاهده كرد كه با تهيه بليط هواپيماي لنكاوي مي توانيد از اين مناظر زيبا لذت ببريد. در تله كابين شما از روستاي اورينتال  شروع به حركت مي كنيد در طول اين مسير سكو هايي قرار داده شده است تا از مناظر طبيعي لذت ببريد. با تهيه بليط هواپيماي لنكاوي از اين مناظر زيبا لذت ببريد . در ارتفاعات بالاتر هوا سردتر مي شود پس ژاكت همراه خود داشته باشيد . با رسيدن به قله ۷۰۸ متري مي توانيد از هواي تازه استفاده كنيد و گشتي در بين فروشنده هاي سوغاتي بزنيد و از روي سكو از مناظر زيبا عكاسي كنيد . همه اين تجربيات با تهيه بليط لنكاوي به واقيت مي پيوندد .

  • ساعت كار: دوشنبه و سه شنبه ۱۰تا ۱۹ ، چهارشنبه ۱۲ تا ۱۹ ، جمعه و شنبه ۹٫۳۰ تا ۱۹
  • آدرس: مالزي – لنكاوي Oriental Village، Burau Bay

پل هوايي لنكاوي

 يك پل عابر پياده به طول ۱۲۵ متر كه از روي آن مي توان آبشارهاي گونونگ و توجو و جزاير كوچكي اطراف لانكاوي را مشاهده كرد بسيار هيجان انگيز و غير قابل باور است اما با تهيه بليط هواپيماي لنكاوي مي توانيد از اين پل بي نظير ديدن كنيد .اين پل ارتفاع ۷۰۰ متر بالاتر از سطح دريا احداث شده است كه فقط با ايستگاه آخر تله كابين لانكاوي مي توان به آن دسترسي پيدا كرد. اين پل ۲۵۰ نفر بصورت همزمان مي تواند تحمل كند و دو سكوي مثلثي براي استراحت بازديد كنندگان در اطراف پل قرار داده شده است . براي بازديد از اين پل و تله كابين و تجربه لحظات فراموش نشدني بليط لنكاوي را تهيه كنيد .

  • ساعت كار: دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ ، چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۹ ، پنج شنبه ۱۰ تا ۱۹ ، جمعه و شنبه ۹٫۳۰ تا ۱۹ مي باشد.

پل هوايي لنكاوي

دنياي زير آب لنكاوي

در شهر پانتاي سنانگ دنياي زير آب وجود دارد . اين شهر محل زندگي بيش از ۵۰۰ گونه جانوران دريايي مانند فك ها، پنگوئن ها ، فلامينگوها و … است. اين تونل ۱۵ متر دارد و در زير آب كه با پياده روي در زير آن مي‌توانيد از نزديك كوسه ها ، سفره ماهي هاي بزرگ و لاك پشت هاي  زيبا و خارق العاده را از نزديك بازديد كرد و همه اين ها فقط و فقط با تهيه بليط هواپيماي لنكاوي اتفاق مي افتد . يك نكته قابل توجه اين است كه اين منطقه تا فرودگاه بين المللي لانكاوي فقط ۱۵ دقيقه با ماشين فاصله دارد . با بليط لنكاوي مي توانيد خيل راحت و آسان از اين تونل زير آب ديدن كنيد .

  • ساعت كار: دوشنبه  تا جمعه : ۹٫۳۰ تا ۱۸٫۳۰ و جمعه تا يكشنبه : ۹٫۳۰ تا ۲۲٫۳۰٫
  • ورودي براي بزرگسالان ۴۰ رينگيت و كودكان ۳ تا ۱۲ سال ۳۰ رينگيت است.

سوغاتي هاي شهر لنكاوي

علاوه بر آرامش فوق العاده اين جزاير مراكز خريد زيادي وجود دارد كه بدون عوارض گمركي است كه همين امر عامل جذب توريست و افزايش خريد بليط هواپيماي لنكاوي شده است . تور لنكاوي مي تواند جاي مناسبي براي افرادي باشد كه عاشق خريد هستند و با بليط لنكاوي مي توانيد از اين مراكز خريد ديدن كنيد . از معروف ترين بازار هاي لنكاوي مي توان به بازار Langkawi Night Market  اشاره كرد كه مي توانيد از غذا هاي خوشمزه و ارزان قيمت اين مركز نيز استفاده كنيد .  Langkawi Parade MegaMallنيز از مراكز خريد پر طرفدار لنكاوي است. لنكاوي ، منطقه اي آزاد و معاف از هزينه هاي گمرك است و بعد از ۴۸ ساعت از اقامت تان مي توانيد از اين مزايا استفاده كنيد. با بليط لنكاوي مي توانيد از سوغاتي هاي معروف لنكاوي تهيه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.